furnizat de Biano s.r.o.
C.U.I.: 04146905,
Nr. Înregistrare la Registrul Comerțului: CZ04146905,
cu sediul social în Křižíkova 148/34, Karlín, cod poștal: 186 00, Praga 8, Republica Cehă,
încorporat în Registrul Comerțului cu referința dosarului C 243209 aflat sub conducerea Tribunalului
Municipal din Praga (denumit în continuare „Operator”)..
1. Considerente
1.1. Politica de Confidențialitate a serviciului Biano Star (denumită în continuare „Politică” și „Serviciu”) oferă informații cu privire la mijloacele de colectare și prelucrare de către Operator a datelor personale atunci când furnizează Serviciul. Politica completează indicația cu privire la protecția datelor disponibilă pe https://www.biano.ro/termeni/politica-de-confidentialitate, care explică procesul de prelucrare a datelor cu caracter personal în alte scopuri de către portalul Biano.cz (denumit în continuare „Portal”).
1.2. Înainte de a începe evaluarea magazinelor și a bunurilor online prin intermediul Serviciului, asigurați-vă că ați citit cu atenție versiunea actuală a acestei politici.
2. Operator și Procesator
2.1. Un partener care și-a adăugat magazinul online la Portal și a decis să utilizeze Serviciul este operatorul de date (denumit în continuare „Partener”). Partenerul autorizează Operatorul să proceseze datele cu caracter personal în măsura necesară în calitate de procesator.
3. Ce fel de date sunt procesate?
3.1. Pentru a opera Serviciul, procesăm datele cu caracter personal furnizate în mod voluntar direct de către clienții Partenerilor care comandă orice produs din magazinul online al Partenerului. Aceste date ne sunt transmise pentru prelucrare ulterioară, în special în scopul elaborării unui formular pentru obținerea unei recenzii a magazinului online și a produselor achiziționate, cât și în scopul prelucrării ulterioare a unor astfel de recenzii.
3.2. Pe lângă datele furnizate de clienți, Partenerul transmite, de asemenea, informații despre comenzile plasate în ceea ce privește: categoria și prețul bunurilor, ID-ul comenzilor sau bunurilor, astfel încât să poată fi asociate anumitor produse achiziționate.
3.3. Datele personale pe care le prelucrăm includ, prin urmare: (i) informațiile de contact ale clienților, și anume adresa de e-mail, numărul de telefon (dacă sunt disponibile) și adresa IP a dispozitivului utilizat în momentul plasării comenzii; (ii) informații privind produsele achiziționate de clienți sau alte detalii ale comenzilor acestora; și (iii) conținutul recenziilor pe care clienții aleg să le posteze sau alte comunicări cu clienții în legătură cu Serviciul.
3.4. De asemenea, folosim datele disponibile pentru a dezvolta analize și statistici pe baza cărora sunt atribuite recenzii cumulative magazinelor online și produselor individuale. Aceste analize, statistici și recenzii cumulative nu conțin date personale.
4. În ce scop sunt prelucrate datele?
4.1. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în principal pentru a asigura funcționarea Serviciului, permițând acordarea de recenzii individuale magazinelor online disponibile pe Portal și produselor achiziționate în mod individual. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul obținerii de recenzii și publicării acestora pe Portal, sau pentru distribuirea lor ulterioară prin intermediul platformelor online și a materialelor de promovare ale Operatorului și pe rețelele sociale, în conformitate cu Politica de evaluare disponibilă pe Politică de evaluare a serviciului Biano Star (denumită în continuare „Politică de evaluare”). Serviciul include și prelucrarea statisticilor globale privind evaluarea magazinului online al Partenerului sau a produselor oferite, obținute de la toți clienții. Aceste rezultate sunt anonime și nu conțin date personale.
4.2. În acest caz, prelucrarea se bazează pe interesul legitim al Partenerului în calitate de procesator de date cu caracter personal în scopul distribuirii de comunicații comerciale și îmbunătățirii calității ofertei legate de bunuri similare. În acest caz, legalitatea privind posibilitatea prelucrării datelor derivă din achiziționarea unui produs din magazinul online al Partenerului și, în același timp, atunci când clientul nu refuză acordarea consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
4.3. Ocazional, prelucrăm datele personale furnizate de clienți alături de alte informații suplimentare furnizate de Partener pentru a răspunde întrebărilor sau soluționării solicitărilor acestor persoane. În acest caz, datele cu caracter personal sunt prelucrate pe baza unui interes legitim care constă în îmbunătățirea Serviciului sau a unui interes legitim al persoanei în cauză în scopul soluționării cererii sale.
5. Temeiul juridic privind prelucrarea datelor cu caracter personal
5.1. Posibilitatea prelucrării datelor cu caracter personal în scopurile Serviciului derivă, în conformitate cu reglementările legale, din achiziționarea produselor în magazinul online al Partenerului și, în același timp, clienții nu refuză acordarea consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
5.2. Partenerul este obligat să permită clienților să refuze acordarea consimțământului privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopurile Serviciului atunci când plasează comenzi în magazinul online al Partenerului, selectând opțiunea corespunzătoare și, de asemenea, în orice moment pe parcursul prelucrării datelor cu caracter personal.
5.3. De asemenea, clienții pot refuza prelucrarea datelor cu caracter personal de către Operator în orice moment, făcând clic pe linkul relevant din partea de jos a e-mailului care este trimis în mod regulat clienților pentru a obține recenzii sau în alte cazuri asociate Serviciului.
5.4. De asemenea, clienții pot refuza prelucrarea datelor cu caracter personal comunicând direct cu Partenerul care operează magazinul online respectiv. În acest caz, consimțământul este revocat într-o manieră aprobată de Partener.
6. Cine poate accesa datele personale?
6.1. Datele cu caracter personal sunt accesibile în orice moment de către Partenerul (Operatorul) care operează magazinul online specific de unde clienții au achiziționat bunurile. Conținutul recenziilor (nu datele de contact) este accesibil și altor utilizatori ai Portalului unde a fost publicat conținutul. Conținutul recenziilor poate fi distribuit și prin intermediul platformelor online și al materialelor promoționale ale Operatorului și pe rețelele sociale.
6.2. Datele cu caracter personal sunt stocate și prelucrate de către Operator și angajații săi. Toate persoanele cu acces la date cu caracter personal sunt obligate să respecte obligația de confidențialitate, iar această obligativitate continuă chiar și după încheierea cooperării lor cu Operatorul.
6.3. Datele pot fi furnizate, de asemenea, autorităților competente și altor persoane autorizate, dacă reglementările legale impun acest lucru sau pe baza deciziilor obligatorii ale instanțelor și ale altor autorități competente.
6.4. Operatorul garantează întotdeauna respectarea acestei Politici numai de către el și de către angajații și asociații săi. Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de Partener în calitate de Operator sau alte persoane implicate în procesul de prelucrare de către Partener, care sunt guvernate de propriile reguli și proceduri, implică imposibilitatea Operatorul de a avea vreun fel de autoritate în acest sens.
7. Cât timp sunt prelucrate datele cu caracter personal?
7.1. Datele cu caracter personal sunt stocate numai atât timp cât este necesar. Dacă nu există niciun motiv sau obligație legală de a prelucra datele dvs. personale, le vom șterge sau vom stoca numai informații (de obicei conținutul recenziilor), care care nu vor permite identificarea dvs.
7.2. De obicei, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul Serviciului până când clientul unui Partener se opune procesului de prelucrare (retragerea consimțământul pentru prelucrare).
7.3. De obicei, datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul gestionării reclamațiilor și solicitărilor pentru o perioadă de maximum 6 luni, cu excepția cazului în care Operatorul sau Partenerul are dreptul sau obligația de a păstra datele mai mult timp, în conformitate cu reglementările legale.
7.4. Procesarea datele cu caracter personal timp de o perioadă mai îndelungată decât perioada menționată se aplică numai în cazul situațiilor în care este necesară îndeplinirea obligațiilor care decurg din reglementările legale aplicabile Operatorului sau din alte motive conform reglementărilor legale, inclusiv protecția intereselor legitime ale Operatorului sau ale Partenerului.
8. Care sunt drepturile dvs.?
8.1. În legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal, vă puteți exercita în orice moment următoarele drepturi, în principal în mod direct cu un anumit Partener. Orice solicitări pe care ni le trimiteți nouă, în calitate de Operator, vor fi comunicate mai întâi Partenerului, care poate stabili apoi procedura care va fi urmată ulterior.
8.2. Vă puteți exercita drepturile de mai jos:
- Dreptul de acces la datele cu caracter personal. Aveți dreptul de a fi informat cu privire la ce date sunt procesate, în ce scop și cât timp, unde sunt stocate datele dvs. personale și să primiți informații privind utilizarea datelor colectate. De asemenea, puteți solicita o copie a datelor dvs. personale.
- Dreptul la rectificarea datelor cu caracter personal. Dacă identificați orice imprecizie a datelor prelucrate, aveți dreptul să efectuați corecturi sau să adăugați completări necesare.
- Dreptul de a șterge datele cu caracter personal. Aveți dreptul să ștergeți datelor dvs. personale în conformitate cu condițiile legale. Datele cu caracter personal sunt șterse atunci când nu mai sunt necesare în scopurile pentru care au fost prelucrate. În primul rând, vom evalua dacă lichidarea datelor cu caracter personal nu este împiedicată de vreun obstacol legal sau dacă este necesară în scopul prelucrării suplimentare a datelor din alt motiv, inclusiv protecția intereselor legitime din partea Operatorului sau Partenerului.
- Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor cu caracter personal. Prelucrarea datelor cu caracter personal este restricționată atunci când contestați acuratețea acestora, prelucrarea nu are niciun motiv legal sau nu este necesară pentru scopul dat. De obicei, restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal este temporară și durează până la verificarea condițiilor privind prelucrarea ulterioară sau ștergerea ulterioară a acestora.
- Dreptul de a obiecta privind prelucrarea datelor cu caracter personal (retragerea consimțământului). Dacă prelucrarea datelor cu caracter personal se bazează pe interese legitime, vă puteți opune unei astfel de prelucrări, adică chiar și atunci când nu doriți să primiți comunicări comerciale legate de Serviciu. Dacă vă exercitați acest drept, datele dvs. personale nu vor mai fi prelucrate, cu excepția cazului în care există un drept sau o obligație în cazul dat de a păstra datele pentru o perioadă mai lungă de timp.
8.3. De asemenea, puteți depune o reclamație la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, accesând următorul link Úřad pro ochranu osobních údajů, în cazul în care credeți că drepturile dvs. de protecție a datelor personale au fost încălcate.
9. Securitate
9.1. Operatorul se ocupă de asigurarea securității datelor dvs. personale. Datele cu caracter personal sunt tratate în totalitate în conformitate cu reglementările legale valabile, inclusiv cu reglementarea generală privind protecția datelor. Din acest motiv, acordăm o atenție deosebită în scopul prelucrării datelor cu caracter personal și asigurării securității tehnice și organizaționale a datelor procesate.
9.2. Datele cu caracter personal sunt stocate în baze de date și sisteme accesibile numai de către persoana care are nevoie în mod direct de a gestiona datele în scopurile stabilite în prezenta Politică și numai în măsura necesară.
10. Transfer de date cu caracter personal în străinătate
10.1. Operatorul prelucrează datele cu caracter personal în principal într-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European. Orice transfer de date cu caracter personal în afara acestor state în străinătate este întotdeauna supus îndeplinirii condițiilor stabilite în reglementările legale relevante.
11. Rectificare
11.1. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica această Politică în mod continuu, fără o notificare prealabilă, în special pentru a asigura nivelul adecvat de protecție a datelor cu caracter personal, pentru a ține cont de evoluțiile legale sau de practicile general acceptate. Prin urmare, clienții au obligația să monitorizeze în mod continuu Portalul pentru a verifica dacă a fost publicată o nouă versiune a acestei Politici.
12. Date de contact
12.1. În cazul oricăror cerințe sau reclamații referitoare la această Politică și la prelucrarea datelor cu caracter personal, ne puteți contacta prin e-mail la adresa info@biano.cz.
13. Operativitate
13.1. Această versiune a Politicii intră în vigoare începând cu data de 1 august 2021 și înlocuiește toate versiunile anterioare.
Biano s.r.o.